





(100% Akademia CZ)

Co Vás kurz naučí?
Účastníci získají nezbytnou komunikační výbavu, kterou lze ihned aplikovat v praxi. Naučíte se mnoho užitečných technik při komunikaci, které Vám pomohou udržet a zlepšovat vztahy i spolupráci se zákazníky.
Co Vám kurz dá?
– naučíte se odhadnout osobnostní typ člověka, s nímž jednáte
– na co si musíte dát při jednání pozor
– jednání s problémovými typy lidí – jak na to
– jak správně klást otázky
– jak správně naslouchat
– co dobře působí na zákazníka nebo obchodního partnera
– umět pochválit, konstruktivně řešit problém-
– jak správně reagovat na kritiku
– zvládání emocí a konfliktních situací
Pro koho je kurz určen?
– výrobci, prodejci, obchodníci, poskytovatelé služeb
Cíl kurzu
– vymezit nástroje a účinné způsoby, jak správně komunikovat se zákazníky a obchodními partnery, aby se dařilo budovat dlouhodobou spolupráci a spokojenost na obou stranách.