(00) 420 - 725 366 140
Info@akademia.cz

Magazín

Magazín
16 Lis 2017

Tyto 4 techniky tě udrží pozitivním, i když víš, že máš před sebou těžký den

Určitě ty dny znáš – jakmile otevřeš oči, přepadne tě úzkost, protože si vzpomeneš na všechny ty nepříjemnosti, které tě dnes čekají. Podlehneš panice a i když možná všechno zvládáš s lehkostí, dobrá nálada se jednoduše nedostavuje. Tyto 4 neobvyklé, ale zato jednoduché techniky to však mohou změnit. Díky nim si udržíš svoji pozitivitu a dobrou náladu i v těch nejtěžších dnech.

# 1: Seď rovně!

A to nejen kvůli etiketě. Možná se ti tato rada zdá být banální, či zcela směšnou, ale skutečně funguje. Nové studie totiž prokázaly souvislost mezi držením těla a pozitivními myšlenkami.

Jejich výsledkem bylo, že lidé, kteří sedí vzpřímeně, generují více pozitivních a radostných myšlenek, než ti, kteří sedí shrbeně. Za pokus to určitě stojí, ne?

Někdy může být to, co ti chybí ke štěstí úplná maličkost, tak proč ji nezkusit.

# 2: Vždy měj u sebe čajovou lžičku

I při této radě jsi pravděpodobně zůstal překvapen a nevíš, co se za ní skrývá. Jde vlastně o velmi jednoduchý trik, který ti pomůže “ovládnout” tvou mysl.

Jeho podstatou je to, že ráno si dáš před odchodem z domu do kapsy svých kalhot čajovou lžičku (mince je příliš malá a mohl by jsi na ni během dne zapomenout). Tuto lžičku si následně přeložíš do druhé kapsy pokaždé, když tě ovládnou negativní myšlenky.

Principem je, že tato akce zaměstná tvůj mozek a upozorní ho na to, že dělá něco špatně. Nebude to trvat dlouho a z přeložení lžičky do druhé kapsy se stane signál, díky kterému tvé negativní myšlenky automaticky odejdou.

# 3: Namísto novin si ráno přečti něco inspirativního

Ranní rutinou mnoha lidí je to, že si při svém ranním šálku kávy prolistují denní tisk. Samozřejmě, je velmi důležité mít přehled o tom, co se děje ve světě, ale je správné věnovat se tomu hned ráno?

Pokud k těmto lidem patříš i ty, určitě víš, že deníkům dělají nejvyšší prodej špatné zprávy, fascinace vyvolávající zděšení, či drby. To opravdu není nejlepší způsob, jak začít svůj den.

Přečti si raději pár stran z knihy, kterou máš právě rozečtenou, nebo se podívej, co je nového na tvém oblíbeném blogu. Je důležité den začít pozitivně.

# 4: Pomoci ti může i tvůj smartphone

Dnes je již dostupných množství aplikací, které ti mohou pomoci redukovat stres, meditovat, či odstranit úzkost. Některé ti dokonce připomenou, kdy je čas na nějakou aktivitu, která ti zvedne náladu.

Velmi oblíbenou appkou je například Happify, která ti každý den nabídne nějaké nové výzvy, hry a zamyšlení a přivede tě tak k pozitivním myšlenkám. Můžeš si samozřejmě najít i jinou, která ti bude vyhovovat více.

Důležité je nenechat se ovládnout negativními myšlenkami a zachovat si pozitivitu i v těžkých chvílích. Jen ta tě totiž dokáže přenést i přes ty nejhorší dny.

Zdroj: Startitup.sk (přeloženo)
Foto: Freepik.com